Podzielcie się na grupy 4 osobowe. W każdej grupie
wybierzecie lidera, który będzie czuwał nad pracą całej grupy oraz będzie
się ze mną kontaktował. Lider przypisze każdemu z Was odpowiednią rolę w grupie. Zadania dla grup przygotowane są zgodnie z
Waszymi zainteresowaniami, predyspozycjami. Na zapoznanie się z materiałami
macie pierwszy tydzień, na zebranie i selekcję materiałów drugi tydzień, na
przygotowanie wyników Waszej pracy trzeci tydzień. Czwarty tydzień to już
tylko szlify a w piątym prezentacje i ocena wyników Waszej pracy.
2.Opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym,
3.Opracowanie banku zadań interaktywnych (pięć zadań zamkniętych i pięć otwartych) przygotowujących do matury na poziomie podstawowym.
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
http://www.epodreczniki.pl/reader/c/129738/v/latest/t/student-canon,
http://www.matemaks.pl/index.html,
https://pl.khanacademy.org/math/precalculus/seq_induction,
http://nowoczesnenauczanie.pl/smart-board/jak-tworzyc-interaktywne-gry-i-cwiczenia-dla-uczniow/.
GRUPA 2 „Rozszerzeni Bankowcy”
3.Opracowanie banku zadań interaktywnych przygotowujących do matury na poziomie rozszerzonym (pięć zadań zamkniętych i pięć otwartych).
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
GRUPA 3 „Gracze”
3.Przygotowanie gry edukacyjnej wykorzystującej własności ciągów,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej w swojej lub równoległych klasach.
GRUPA 4 „Teleturniejowcy”
3. Przygotowanie teleturnieju o ciągach w LearningApps.
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
GRUPA 5 „Quizowcy”
3. Przygotowanie banku quizów o ciągach,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
GRUPA 6 „Filmowcy”
3.Przygotowanie filmiku dotyczącego lokat i kredytów, opublikowanie go na YouTube,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
3.Przygotowanie prezentacji multimedialnej w Prezi pt.: „Ciągi liczbowe w pigułce”,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
Po zakończeniu WQ spotkajcie się i podsumujcie swoją pracę. Dokonajcie samooceny. Odpowiedzcie sobie na pytania:
Podzielicie się tymi wrażeniami ze mną na
spotkaniu podsumowującym cały WQ.
GRUPA 1
„Podstawowi Bankowcy”
Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie
informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym,
3.Opracowanie banku zadań interaktywnych (pięć zadań zamkniętych i pięć otwartych) przygotowujących do matury na poziomie podstawowym.
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
Do tego celu możecie skorzystać z materiałów:
http://www.epodreczniki.pl/reader/c/129738/v/latest/t/student-canon,
http://www.matemaks.pl/index.html,
https://pl.khanacademy.org/math/precalculus/seq_induction,
http://nowoczesnenauczanie.pl/smart-board/jak-tworzyc-interaktywne-gry-i-cwiczenia-dla-uczniow/.
GRUPA 2 „Rozszerzeni Bankowcy”
Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie
informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie
umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem
własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym i rozszerzonym,3.Opracowanie banku zadań interaktywnych przygotowujących do matury na poziomie rozszerzonym (pięć zadań zamkniętych i pięć otwartych).
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
Do tego celu możecie skorzystać z materiałów:
GRUPA 3 „Gracze”
Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie
informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie
umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem
własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,3.Przygotowanie gry edukacyjnej wykorzystującej własności ciągów,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej w swojej lub równoległych klasach.
Do tego celu możecie skorzystać z materiałów:
GRUPA 4 „Teleturniejowcy”
Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie
informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie
umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem
własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,3. Przygotowanie teleturnieju o ciągach w LearningApps.
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
Do tego celu możecie skorzystać z materiałów:
GRUPA 5 „Quizowcy”
Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie
informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie
umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem
własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,3. Przygotowanie banku quizów o ciągach,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
Do tego celu możecie skorzystać z materiałów:
GRUPA 6 „Filmowcy”
Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie
informacji na temat ciągów liczbowych ze zwróceniem uwagi na procent składany,2.Opanowanie
umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem
własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,3.Przygotowanie filmiku dotyczącego lokat i kredytów, opublikowanie go na YouTube,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
Do tego celu możecie skorzystać z materiałów:
GRUPA 7 „Prezentowcy”
Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie
informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie
umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem
własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,3.Przygotowanie prezentacji multimedialnej w Prezi pt.: „Ciągi liczbowe w pigułce”,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.
Do tego celu możecie skorzystać z materiałów:
Pamiętajcie, że w trakcie pracy w grupach niezwykle
ważny jest wybór lidera zespołu oraz podział obowiązków.
WQ możecie realizować w szkole lub w domu. W przypadku
jakichkolwiek pytań i wątpliwości możecie skontaktować się ze mną za pomocą
poczty elektronicznej lub konsultacji. Konsultacje będą się odbywać przynajmniej 1 raz
w tygodniu. Lider grupy powinien
przedstawić mi ustalony harmonogram realizacji zadań oraz raz w tygodniu
stopień zaawansowania prac.
http://static6.bigstockphoto.com/thumbs/5/5/2/small2/25559246.jpg
Po zakończeniu WQ spotkajcie się i podsumujcie swoją pracę. Dokonajcie samooceny. Odpowiedzcie sobie na pytania:
Co podobało Wam się najbardziej?
Z czym mieliście najwięcej problemów?