Proces


     Podzielcie się na grupy 4 osobowe. W każdej grupie wybierzecie lidera, który będzie czuwał nad pracą całej grupy oraz będzie się ze mną kontaktował. Lider przypisze każdemu z Was odpowiednią rolę w grupie. Zadania dla grup przygotowane są zgodnie z Waszymi zainteresowaniami, predyspozycjami. Na zapoznanie się z materiałami macie pierwszy tydzień, na zebranie i selekcję materiałów drugi tydzień, na przygotowanie wyników Waszej pracy trzeci tydzień. Czwarty tydzień to już tylko szlify a w piątym prezentacje i ocena wyników Waszej pracy.



GRUPA 1 „Podstawowi Bankowcy”

Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie informacji na temat ciągów liczbowych,
2.Opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym,
3.Opracowanie banku zadań interaktywnych (pięć zadań zamkniętych i pięć otwartych) przygotowujących do matury na poziomie podstawowym.
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.

Do tego celu możecie skorzystać z materiałów: 



GRUPA 2 „Rozszerzeni Bankowcy”

Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym i rozszerzonym,
3.Opracowanie banku zadań interaktywnych  przygotowujących do matury na poziomie rozszerzonym (pięć zadań zamkniętych i pięć otwartych).
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.

Do tego celu możecie skorzystać z materiałów: 






GRUPA 3 „Gracze”

Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,
3.Przygotowanie gry edukacyjnej wykorzystującej własności ciągów,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej w swojej lub równoległych klasach.

Do tego celu możecie skorzystać z materiałów: 







GRUPA 4 „Teleturniejowcy”

Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,
3. Przygotowanie teleturnieju o ciągach w LearningApps.
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.

Do tego celu możecie skorzystać z materiałów: 






GRUPA 5 „Quizowcy”

Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,
3. Przygotowanie banku quizów o ciągach,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.

Do tego celu możecie skorzystać z materiałów: 







GRUPA 6 „Filmowcy”

Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie informacji na temat ciągów liczbowych ze zwróceniem uwagi na procent składany,2.Opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,
3.Przygotowanie filmiku dotyczącego lokat i kredytów, opublikowanie go na YouTube,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.

Do tego celu możecie skorzystać z materiałów: 





GRUPA 7 „Prezentowcy”

Waszym zadaniem będzie:
1.Zebranie informacji na temat ciągów liczbowych,2.Opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań otwartych i zamkniętych z wykorzystaniem własności ciągów liczbowych na poziomie podstawowym lub rozszerzonym,
3.Przygotowanie prezentacji multimedialnej w Prezi  pt.: „Ciągi liczbowe w pigułce”,
4.Przedstawienie wyników Waszej pracy grupowej na forum klasy.


Do tego celu możecie skorzystać z materiałów: 







    Pamiętajcie, że w trakcie pracy w grupach niezwykle ważny jest wybór lidera zespołu oraz podział obowiązków.

   WQ możecie realizować w szkole lub w domu. W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości możecie skontaktować się ze mną za pomocą poczty elektronicznej lub konsultacji. Konsultacje będą się odbywać przynajmniej 1 raz w tygodniu.  Lider grupy powinien przedstawić mi ustalony harmonogram realizacji zadań oraz raz w tygodniu stopień zaawansowania prac. 

 
  http://static6.bigstockphoto.com/thumbs/5/5/2/small2/25559246.jpg

Po zakończeniu WQ spotkajcie się i podsumujcie swoją pracę. Dokonajcie samooceny. Odpowiedzcie sobie na pytania:
Co podobało Wam się najbardziej?
Z czym mieliście najwięcej problemów?

Podzielicie się tymi wrażeniami ze mną na spotkaniu podsumowującym cały WQ.